Den glada påsken



Är hemma i Åsa nu. Påsken har gjort sitt, och gårdagens alkoholförtäring detsamma.
Nakna fötter och solbrillor i parken gjorde min påsk till en lyckad sådan.
Det går mot ljusare tider, nätterna är knappt kalla nuförtiden.

På TV talas det om penisar och spermier. Jag tror dom försöker säga att mannen är utrotningshotad. Sorry.
Min stick-mani är mer manisk än någonsin förr och jag ser framemot nästa vecka,
då maskinstickning står på schemat.
Och detta medan mina kära vänner sakta men säkert går igenom
tant-förvandligen, då serviser, senaste brödreceptet och inte minst tantgympan prioriteras högst på agendan.
Men detta mig inget emot, tanten finns inom oss alla, och nu måste hon ut.

Och dagar i parken, nätter på dansgolvet, såhär får det gärna fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0