Augusti, 18:

Vilken extremt dålig uppdatering det är här, må jag allt erkänna.
Jaja, snart kanske jag kan ta mig i kragen och sätta igång igen. Det lovar jag.

Nu har iallafall skolan börjat och det har varit en fantastisk vecka fylld av
nytt nytt nytt! Nya ansikten, namn, människor, tankar, saker, kreationer, allt!

Mycket nytt att smälta i sinnet sitt och mycket att se fram emot. Ett helt år framöver!
Igår mjukstartade vi med kak-kalas på Fabriksvägen, i måndags fyndade jag skatter för 26 riksdaler
och alla andra dagar har jag mest njutit av att tillbringa tid och hem med Anna och Alekz i vår fina boning.

Men nu nalkas det regning natt i Götet, vilket kanske inte alls låter lockande. Det tycker inte mina arma
små tygskor heller, men benen behöver svinga sitt, så är det bara.

A.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tänker fortfarande på hur du klarar dig på en 1000 lapp i månaden! Hur gör du? Puss gumman!

2009-09-05 @ 11:13:33
URL: http://emmaprickenoverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0