Kusinmaskin till Steneby!

För inte alls många dagar sedan, då jag satt och avnjöt god dryck på en stekhet Emmaboda-festival, fick jag ett högst glädjande besked; Anna, min kusin och kära vän, skall spendera kommande höst, vinter och vår i ett bländande vackert Dalsland tillsammans med mig, på samma skola och under samma tak. Kan det bli en mer lyckad kombo?

Det betyder med andra ord att det blir stor-produktion på vad som var Riff och antagligen blir Aisakello till hösten (detta har ej disskuterats ännu..). Iallafall hoppas vi på detta.
Tiden vet man aldrig vart man har, och tur är väl det för skulle livet inte lätt bli alltför tråkigt om man visste om sådant?

Så, det är så det står till iallafall.
Något mer som står till är marknaden på Nordstan, och denna vecka 32 är vår sista för i sommar.
Pass på, pass på gott folk!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0